مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-24بين الملل

فیلم و عکس| بحران بی خانمانی، دو ایستگاه قطار در نیویورک را فلج کرد


بحران بی خانمانی در نیویورک، وضعیت ناگواری را در دو «ایستگاه پنسیلوانیا» و «ترمینال گرند سنترال» ایجاد کرده و بی خانمان ها مجبور شده اند برای در امان ماندن از سرما و هوای بد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه غربی در گزارشی جامع درباره بحران بی خانمان ها در نیویورک آمریکا به سراغ دو ایستگاه بزرگ قطار در این شهر رفته و تصاویری تکان دهنده از تلاش بی خانمان ها برای پیدا کردن جای خواب و استراحت در این دو ایستگاه منتشر کرده است.

  دیلی میل در ابتدای این گزارش می نویسد: در بحبوحه بحران بی خانمان ها، صحنه هایی از ترمینال گرند سنترال و ایستگاه پنسیلوانیا در نیویورک منتشر شده است که نشان می دهد زندگی برای مسافران و گردشگران سخت شده است .

ایستگاه پنسیلوانیا یک ایستگاه قطار بین شهری در نیویورک و ترمینال گرند سنترال، نام یکی از بزرگ ترین ایستگاه های قطار در آمریکا و شلوغ ترین ایستگاه مرکزی قطار شهری نیویورک است.

عکس هایی که از این دو ایستگاه قطار در نیویورک منتشر شده، تلاش بی خانمان های درمانده آمریکایی برای خوابیدن در کف زمین ها، روی پله ها و حتی نزدیک زباله دانی ها را به تصویر کشیده است.

تلاش های عاجزانه بی خانمان ها برای پیدا کردن غذا از زباله دانی های این دو ایستگاه قطار نیویورک و درخواست پول از مسافران، رهگذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم و عکس| بحران بی خانمانی، دو ایستگاه قطار در نیویورک را فلج کرد

فیلم و عکس| بحران بی خانمانی، دو ایستگاه قطار در نیویورک را فلج کرد